שאלות ותשובות

מה זה iLikeIt?

כשמו כן הוא, אתר המחפש עבורך מוצרים מקוריים, איכותיים, זולים מאתרים בחו"ל בקטגוריות שאתה אוהב.

האם המוצרים באתר שייכים לאתר?

לא! לחברה אין מוצרים בארץ והיא רק מקשרת בין מוצרים של חנויות אינטרנטיות מחו"ל לקונים בארץ.

איך אתם בוחרים את המוצרים שנקבל למייל?

אמינות המוכר – לעולם לא נבחר מוכר עם פידבקים נמוכים על מכירות העבר, תמיד נעדיף מוכר המוגדר על ידי eBay כמוכר מעולה Top Rated, קריאת פידבקים על המוכר עצמו.
מחיר זול – לא הגורם הקובע תמיד, מאחר ולעיתים זול עולה ביוקר.
המלצות של קבוצות אינטרנט – אנחנו נמצאים בכל הקבוצות השוות בפייסבוק, אתרי אינטרנט שואלים שאלות, מקשיבים וממליצים.
כמות מכירות – ההנחה שלנו היא שאם מוצר נמכר לאורך זמן ובכמות גדולה כנראה שהמוצר איכותי.
משלוח חינם.
תיאור המוצר – נשווה את תיאור המוצר על ידי המוכר למוצרים דומים הנמכרים על ידי מוכרים אחרים.
דירוג המוצר באינטרנט – אמזון, אליאקספרס, אתרי חוות דעת ועוד.

מה חשוב לבדוק בתיאור המוצר לפני שהחלטתי על קנייה ב-eBay?

קודם כל כל מה שרשום בשאלה איך אנחנו בוחרים שאלה. שלב שני תמיד שימו לב למידות הרשומות בתיאור המוצר, מוכרים רבים מציגים תמונות מטעות ולכן חשוב לקחת סרגל / כלי מדידה ולראות מה גודל המוצר בפועל.

איך מקבלים מייל על מוצרים?

פשוט מצטרפים לרשימת התפוצה שלנו על ידי הזנת כתובת האימייל ובחירת הקטגוריות בהן אנו מעוניים לקבל המלצות למוצרים שווים.

אם אני לא רוצה לקבל יותר מוצרים למייל?

אין בעיה. בתחתית כל מייל שנשלח יש אפשרות הסרה מרשימת תפוצה, לוחצים עליו מאשרים מחיקה וזהו לא תקבלו יותר מיילים.

איך מבצעים רכישה?

הכי קל שיש, מתחת / ליד כל מוצר יש קישור, ראיתם מוצר שאתם מעוניינים בו, לוחצים על הכפתור ומיד תועברו לאחד מאתר הקניות בחו"ל בו נמצא המוצר ותבצעו את הרכישה דרכו.

האם השימוש בכרטיס אשראי באתרים המומלצים על ידכם בטוח?

ברור! כל האתרים המאובטחים ועומדים בכל התקנים הבינלאומיים לשמירה על מידע.

האם כרטיס האשראי מחויב ברגע שמבצעים רכישה?

כן. מאחר והקנייה מבוצעת במטבע זר חיוב כרטיס האשראי מתבצע בשער חליפין של אותו היום.

מה זה פייפאל PayPal?

פייפאל היא הדרך הקלה והמהירה יותר לשלם ולקבל תשלום עבור מוצרים ושירותים באינטרנט. השירות מאפשר כמעט לכל אדם לשלם באינטרנט או באמצעות המכשיר הנייד, בלי לחשוף את המידע הפיננסי שלו בפני המוכר.
פייפאל היא חברה בינלאומית מובילה בתחום פתרונות התשלום, עם למעלה מ-188 מיליון חשבונות רשומים ופעילים ברחבי העולם. השירות של PayPal זמין ב-202 מדינות ושווקים וב-25 מטבעות ומאפשר מסחר אלקטרוני כלל-עולמי כפתרון תשלום חוצה מדינות, שפות ומטבעות.
פייפאל זכתה ביותר מ-20 פרסי הצטיינות מתעשיית האינטרנט וקהילת העסקים, כשהאחרון מביניהם הוא פרס ה-Webby עבור אתר השירותים הפיננסיים הטוב ביותר ב-2006 ופרס ה-Webby כבחירת הקהל כאתר השירותים הפיננסיים הטוב ביותר.
פייפאל ממוקמת בסן חוזה, קליפורניה. החברה נוסדה ב-1998. (מתוך אתר האינטרנט של PayPal)

איך נרשמים ל-PayPal והאם זה עולה כסף?

ההרשמה ל-Paypal היא חינמית לחלוטין! לוחצים על הקישור הרשמה ל-PayPal ממלאים את הפרטים הנדרשים וזהו יש לכם חשבון.

מהן העמלות החלות על חשבונות פייפאל PayPal‏?

פייפאל אינה גובה עמלה עבור פתיחת חשבון פייפאל‏.
אם תקבל תשלום עבור מוצרים או שירותים תחול עמלה בהתאם למטבע ולארץ ממנה נשלח התשלום.
ניתן למצוא מידע נוסף בסעיף 'עמלות' של הסכם המשתמש של פייפאל.

מהו זמן המשלוח למוצר מ-eBay?

תלוי. זמן המשלוח תלוי במספר גורמים – מיקום המוכר, דרך שליחת המוצר (רגיל / אקספרס וכו') ומצב הרוח של דואר ישראל. בדרך כלל מוצרים מהמזרח (סין והונג קונג בעיקר) יגיעו תוך שלושה עד חמישה שבועות. מוצרים מאירופה וארה"ב בדרך כלל יגיעו תוך שבוע עד שלושה שבועות.

מה קורה אם המוצר שהזמנתי ב-eBay לא הגיע / הגיע פגום?

אין מה לדאוג! איביי נותנת ללקוחותיה שקט נפשי, בדרך כלל אחרי פתיחת בקשה להחזר יש לך אפשרות או לבקש מהמוכר שיישלח שוב את המוצר או לבקש החזר כספי. במידה והוא מסרב איביי תתערב ותחזיר לך את הכסף (רוב המוכרים מפחדים ממצב כזה ויחזירו לך את הכסף ללא בעיות). מוצר לא הגיע – לחצו למעבר לשירות הלקוחות של eBay.

שילמתי על מוצר מ-eBay באמצעות PayPal ואני רוצה לקבל החזר, האם ניתן לעשות זאת דרך PayPal?

כן! גם PayPal מעוניינת לתת לך ראש נקי מדאגות ותסמוך עליה בקנייה ולכן נותנת אפשרות לקבל החזר על מוצר + משלוח 12 פעמים בשנה עד 120 ש"ח להחזר. לעוד פרטים עברו לשירות יש דרך חזרה של PayPal.

מה קורה אם אני רוצה לבטל את הזמנת המוצר מ-eBay ?

ניתן לבטל את ההזמנה בקלות על ידי הגשת בקשה, כמובן חשוב להיות הוגנים ולא לבטל הזמנה ללא סיבה מוצדקת.

מה קורה אם המוצר שהזמנתי ב-eBay לא הגיע בזמן?

ניתן לשלוח למוכר הודעה ולשאול אותו לסיבת העיכוב (בחלק מהפעמים דואר ישראל הוא זה שאשם), תמיד ניתן לדרוש את הכסף בחזרה, אך הצעה שלנו תנו לזה עוד כמה ימים חבל שמוכרים יפסיקו לעבוד עם ישראל רק בגלל הדואר (יש רבים כאלו).

פספסתי מוצר שנשלח במייל, המוצר כבר לא במלאי, האם הוא יחזור?

יכול להיות. אבל פשוט שלחו לנו מייל ל-support@ilikeit.co.il ובקשו שנחפש עבורכם את אותו המוצר, ואנו נעשה כמיטב יכולתנו.

יש לי שאלה שלא עניתם עליה, מה עושים?

פשוט שלחו לנו מייל ל-support@ilikeit.co.il ונשתדל לעזור לכם.